Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je eerste onderwerp

+9
Pony
Katapult
Inte
ValarieR
Ocean
MyHatsee
Wiskelover
ambertb
Onyx
13 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Onyx ma nov 14, 2016 5:29 pm

Helaas zullen het zonder ocean moeten gaan doen. Haar account is gedeactiveerd dus ik denk niet dat ze nog langer meespeelt

Onyx
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 07-10-16

https://weerwolvenmyhorsez.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Inte ma nov 14, 2016 6:44 pm

Op wie zouden we stemmen zelf heb ik 1 sugje pegaeae
En misschien een 2de nickensimonfan2001 maar dan wordt Paardje01 verdacht omdat ze als enige op haar heeft gestemt

Inte

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 09-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Katapult ma nov 14, 2016 7:49 pm

ik zou nu eerst voor pegeae gaan
ik denk dat zij de dierenarts is omdat ze gered werd door de dierenarts
en er zijn egoïste spelers die zichzelf redden als ze zo een rol hebben

Katapult

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 09-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Wiskelover di nov 15, 2016 7:08 pm

Of gewoon omdat het nog een van hun weinige kansen was. Als de krachten niet waren gebruikt... aardige kans dat de burgers dan zouden verliezen.
Maar echt iemand anders om op te stemmen is er niet, dus Pegaea lijkt me wel oké. EloQuence laten we nu maar zitten :')

Wiskelover

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Katapult do nov 17, 2016 7:53 pm

EloQuence is wel aan het komen met haar theoriën die enerzijds wel juist zijn.
Misschien toch handig om haar te volgende keer te nemen?
Ik weet het niet maar ik zou het doen voor we er allemaal uit zijn

Katapult

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 09-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van TheUndead do nov 17, 2016 8:17 pm

Hmm, ze is inderdaad goed bezig, maar dan is het de bedoeling om zoveel mogelijk weerwolven terug onverdacht te maken.
Moest het gebeuren dat een weerwolf van ons (ook al is het mij, al word ik nu niet verdacht) duidelijk eruit gestemd ga worden, zou ik zeggen, probeer mee te stemmen, zo maak je jezelf terug minder verdacht en gaat EloQuence haar leidraad ook in het water vallen...

Om EloQuence er nu uit te stemmen is veel te riskant, maar dan ook té riskant, ze argumenteert te veel als je het mij vraagt, dus ze valt op voor zowel ons alsook de gewone ruiters.

TheUndead

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-10-16
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van TheUndead do nov 17, 2016 8:21 pm

Reactie van EloQuence:
pagina 26 --> wegens uitsluiting wist ik zeker pageaea geen weerwolf was
EloQuence is dus de dierenarts, sowieso

TheUndead

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-10-16
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Kat-Ns do nov 17, 2016 8:56 pm

TheUndead schreef:Reactie van EloQuence:
pagina 26 --> wegens uitsluiting wist ik zeker pageaea geen weerwolf was
EloQuence is dus de dierenarts, sowieso

Nja ondertussen heeft ze het gewoon rechtuit gezegd dat ze de dierenarts is...

Ik zit een beetje met een dilemma XD Ze is een RL vriendin van me... Maar ze stond er eerder in het spel heel erg op dat de regels werden nagevolgd voor spelers die meerdere keren niet hadden gestemd, dat zij eruit moesten.. Maar nu staat er ook wel in de regels dat je niet meer mag meedoen als je je rol verklapt. Rolling Eyes

Wat het stemmen betreft: misschien moeten de wolven die nog niet zo verdacht worden, een beetje meegaan in haar theorie over Debke. Uiteindelijk kunnen we dan allemaal meestemmen op haar. Dan blijkt dat door EloQuence er weer een ruiter uit is, en vallen haar theorieën in het water. Misschien is dat wel een goeie tactiek?

Kat-Ns

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 02-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van TheUndead do nov 17, 2016 8:59 pm

Kat-Ns schreef:
TheUndead schreef:Reactie van EloQuence:
pagina 26 --> wegens uitsluiting wist ik zeker pageaea geen weerwolf was
EloQuence is dus de dierenarts, sowieso

Nja ondertussen heeft ze het gewoon rechtuit gezegd dat ze de dierenarts is...

Ik zit een beetje met een dilemma XD Ze is een RL vriendin van me... Maar ze stond er eerder in het spel heel erg op dat de regels werden nagevolgd voor spelers die meerdere keren niet hadden gestemd, dat zij eruit moesten.. Maar nu staat er ook wel in de regels dat je niet meer mag meedoen als je je rol verklapt. Rolling Eyes

Wat het stemmen betreft: misschien moeten de wolven die nog niet zo verdacht worden, een beetje meegaan in haar theorie over Debke. Uiteindelijk kunnen we dan allemaal meestemmen op haar. Dan blijkt dat door EloQuence er weer een ruiter uit is, en vallen haar theorieën in het water. Misschien is dat wel een goeie tactiek?

Inderdaad en dat snap ik ook, maar Onyx zal het ook sowieso door hebben en dan zal ze er ook dus uit liggen x)

Ik ga sowieso meestemmen op debke, kan me niet schelen als ik hierna verdacht word, maar dan gaan de onschuldige ruiters wel EloQuence beginnen verdenken ja

TheUndead

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-10-16
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Kat-Ns do nov 17, 2016 9:08 pm

Het voordeel is dat we nog met zoveel wolven zijn Smile
Zelfs als EloQuence nu op een wolf stemt, dan moet ze al bijna ALLE ruiters achter zich kunnen scharen om iemand van ons eruit te krijgen. (of toch de meerderheid halen)

Kat-Ns

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 02-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van TheUndead do nov 17, 2016 9:28 pm

Precies dat xD
En tot nu toe ben ik nog 0x verdacht geweest, met jullie hulp kan ik misschien ervoor zorgen dat er nog meer ruiters verdacht worden dan ^^

TheUndead

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-10-16
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Wiskelover za nov 19, 2016 9:49 am

TheUndead schreef:
Kat-Ns schreef:
TheUndead schreef:Reactie van EloQuence:
pagina 26 --> wegens uitsluiting wist ik zeker pageaea geen weerwolf was
EloQuence is dus de dierenarts, sowieso

Nja ondertussen heeft ze het gewoon rechtuit gezegd dat ze de dierenarts is...

Ik zit een beetje met een dilemma XD Ze is een RL vriendin van me... Maar ze stond er eerder in het spel heel erg op dat de regels werden nagevolgd voor spelers die meerdere keren niet hadden gestemd, dat zij eruit moesten.. Maar nu staat er ook wel in de regels dat je niet meer mag meedoen als je je rol verklapt. Rolling Eyes

Wat het stemmen betreft: misschien moeten de wolven die nog niet zo verdacht worden, een beetje meegaan in haar theorie over Debke. Uiteindelijk kunnen we dan allemaal meestemmen op haar. Dan blijkt dat door EloQuence er weer een ruiter uit is, en vallen haar theorieën in het water. Misschien is dat wel een goeie tactiek?

Inderdaad en dat snap ik ook, maar Onyx zal het ook sowieso door hebben en dan zal ze er ook dus uit liggen x)

Ik ga sowieso meestemmen op debke, kan me niet schelen als ik hierna verdacht word, maar dan gaan de onschuldige ruiters wel EloQuence beginnen verdenken ja

Ik ga niet op debke denk ik. Ik denk dat ik nu op niemand die in EloQuence haar theorie staat. (Misschien daardoor op een wolf, maar wss gaat de meerderheid nu al op debke..) Als debke dan een ruiter is ben ik wat veiliger. Het zou voor mij namelijk enorm verdacht zijn als ik EloQuence haar theorie volg nadat ik er zo tegenin ben gegaan, en dan precies de ruiter heb uitgekozen, zegmaar :')

Wiskelover

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Kat-Ns za nov 19, 2016 9:50 am

@Wiskelover: ohja, dat klopt wel in jouw geval Smile

Kat-Ns

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 02-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Katapult zo nov 20, 2016 11:12 am

debke was een ruiter
als we EloQUence er nog inlaten gaat her waarschijnlijk een belletje rinkelen bij haar dat we het weer slim spelen ofzo
ik zou denken om te stemmen (voor maandag en dinsdag) iemand van de volgende personen:
nickensimonfan2001 -> heeft normaal geen gevolgen voor ons omdat hij/zij altijd stemt met rare teksten erbij zoals op p27 met wolfjes ga weg enzo en niemand (of toch bijna) temt op deze persoon
Amber4 is toch geen wwf? zo niet: ze heeft zich aangemeld als staleigenaar. op p26 heeft ELoQuence gezegd dat ze er zeker van is dat er een wolfje tussen de staleigenaren zit. (wat ik ben en Katniss als onyx dat meetelt) als we dan allemaal op Amber4 gaan stemmen dat denkt ze waarschijnlijk dat amber de wwf is omdat we allemaal massaal meestemmen. Als amber een wwf is, laat dit dan maar
Paardje01 staat momenteel nog niet op haar verdachtenlijst (is te zien op p24) doordat ze op winnetoulover stemde en ze er ook uit ging.
Anoeskalover vormt ook geen bedreiging voor ons aangezien ik ze echt nog maar heel weinig heb gezien in het topic. net zoals beertje2002
Henrieke03 is een tijdje verdacht geweest samen met HilkeLove toen is HilkeLove eruit gegaan en is er zo goed als niets meer gezegd geweest over Henrieke. Als we deze persoon er nu uithalen zal het niet opvallen.
-NinjaNien komt ook vrij weinig voor in het gehele topic dus vormt waarschijnlijk ook geen bedreiging voor ons.

We moeten iemand eruit halen waarvan EloQuence geen vermoeden gaat hebben naar iemand van ons. Ookal heeft ze geroepen op pagina 22 dat ik een wwf ben en dat ze Katniss ook verdenkt.

Dit is wat me momenteel is opgevallen


Katapult

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 09-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Kat-Ns zo nov 20, 2016 11:44 am

Amber, paardje en NinjaNien zijn weerwolven he.

Van mij mag EloQuence er nu eigenlijk wel uit. Haar theorieën zijn een beetje in het water gevallen. Ze zal weinig zin hebben om nog nieuwe theorieën op te werpen en het zal ons niet in gevaar brengen. Ze is ook de laatste ruiter die nog actief meedenkt.
De ruiters die nog overblijven zullen het toch niet meer halen tegen ons Cool

Kat-Ns

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 02-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Katapult zo nov 20, 2016 1:40 pm

Kat-Ns schreef:Amber, paardje en NinjaNien zijn weerwolven he.

Van mij mag EloQuence er nu eigenlijk wel uit. Haar theorieën zijn een beetje in het water gevallen. Ze zal weinig zin hebben om nog nieuwe theorieën op te werpen en het zal ons niet in gevaar brengen. Ze is ook de laatste ruiter die nog actief meedenkt.
De ruiters die nog overblijven zullen het toch niet meer halen tegen ons Cool
ik kon dus niet meer uitmaken wie een wolfje was aan de veranderde namen Very Happy

maar in ieder geval zijn wij gewonnen. maar kunnen we niet beter de echt inactieve mensen eruit gaan halen?
Als we nu EloQuence nemen dan is er bijna geen enkele ruiter meer die zal reageren.
we zijn zowieso gewonnen

Katapult

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 09-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Wiskelover zo nov 20, 2016 1:44 pm

Haar laatste theorie heeft er voor gezorgd dat er een ruiter uitging, dus ik betwijfel of er superveel mensen nog met haar theorie meegaan. Ik zou eerder denken dat er meer mensen op EloQuence stemmen. En als we EloQuence eruit halen zullen de mensen denken dat ze toch nog enige bedreiging vormde, of mij gaan verdenken gezien ik fel tegen EloQuence inging.
Dus ik zou EloQuence lekker laten zitten voor deze ronde, veel schade zal ze denk ik niet meer brengen.

Ik zou voor Anoeskalover123 gaan. Opzich geen bedreiging als we haar eruit stemmen, en ook niet echt verdacht. Die kunnen we veilig eruit halen om alles uit te dunnen

Wiskelover

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van TheUndead zo nov 20, 2016 3:13 pm

Ja, ik ben -NinjaNien aka TheUndead hier ^^

En omdat sommige inderdaad hun naam hierop veranderd hebben, heb ik een mini-lijstje opgesteld van de namen die dan uiteindelijk veranderd waren, nou ja, in het begin dan toch x)

De reden waarom ik zelf bijna niks zeg in het weerwolven topic is omdat ik weet dat ik niet zo goed ben in mijn rol te verstoppen wanneer ik een weerwolf ben, althans, toch niet in het real life spel, daarom houd ik mezelf nogal op de achtergrond xD

Houd me niet tegen om hier nochtans vaak te reageren, want aan mijn "aantal berichten" te zien, heb ik hier al vaak gereageerd ^^

Anyway, EloQuence inderdaad gerust laten...
Geen idee als mensen haar nog zullen volgen of niet, maar ze heeft op dit moment veel vertrouwen verloren van de ruiters x)
Verder is ze de enige ruiter die nog actief theorieën verzint eigenlijk, dus uh, we willen dingen toch best wel nog spannend houden, niet? Very Happy

TheUndead

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-10-16
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Kat-Ns zo nov 20, 2016 3:30 pm

Oké, ik ben akkoord met jullie over EloQuence Smile

Ik had, toen ik besmet was, alle namen van de wolven op een blaadje gekrabbeld. En dat slingert nu lekker rond op m'n bureau en ik moet ook héél vaak kijken wie nu ook alweer een wolf was xD

Anouskalover is goed voor, NickenSimonfan is ook goed voor mij (alhoewel zij misschien interessanter is om als ruiter eruit te stemmen, door haar af en toe 'verdachte' gedrag)

Heb ik al gezegd dat ik blij ben om deze keer een wolf te zijn? XD Het is zo frustrerend als ruiter, haha. (arme EloQuence Sad )

Ik heb trouwens wel veel zin gekregen om eens een volgende spel te organiseren! Smile

Kat-Ns

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 02-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Wiskelover zo nov 20, 2016 4:29 pm

Maarehh, ben ik nou gek of hebben we al begonnen? 7 ruiters en 10 wolven.. Geen speciale rollen meer die iets kunnen veranderen. Dus in theorie zouden we elke keer met zen allen op 1 ruiter kunnen, en dan ook nog in de nacht iemand vermoorden (dit kan de genezer nog tegenhouden maar die kans is klein) dus... dan horen we al gewonnen te hebben? :')

Wiskelover

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Katapult zo nov 20, 2016 8:51 pm

normaal wel denk ik @wiske
maar we kunnen eerst meer ruiter uitroeien dan moet Onyx minder coins uitgeven Smile

Katapult

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 09-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Wiskelover ma nov 21, 2016 2:16 pm

True :')

Wiskelover

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 07-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Inte ma nov 21, 2016 4:57 pm

Ik zou dan gaan voor Anoeskalover123 omdat in de vorige ronde niemand op haar heeft gestemd (dus niemand die EloQuence nu verdacht kan maken met der theorieën)
Als we nickensimonfan2001 pakken dan is Paardje01 verdacht omdat nick op haar heeft gestemd en zij op nick

Ik heb heel stiekem ook zin om de volgende weerwolven op poten te zetten (hint hint)

Inte

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 09-10-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Kat-Ns ma nov 21, 2016 5:36 pm

Inte schreef:Ik zou dan gaan voor Anoeskalover123 omdat in de vorige ronde niemand op haar heeft gestemd (dus niemand die EloQuence nu verdacht kan maken met der theorieën)
Als we nickensimonfan2001 pakken dan is Paardje01 verdacht omdat nick op haar heeft gestemd en zij op nick

Ik heb heel stiekem ook zin om de volgende weerwolven op poten te zetten (hint hint)

Oh jij was me waarschijnlijk voor, haha Very Happy

Kat-Ns

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 02-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Onyx di nov 22, 2016 5:35 pm

Kunnen jullie tot één speler komen?

Amber stemt even niet mee en dat heb ik goedgekeurd

Onyx
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 07-10-16

https://weerwolvenmyhorsez.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste onderwerp - Pagina 8 Empty Re: Je eerste onderwerp

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum